Notebook pro CAD (CHMURA KRAJOWA)

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Duben 21 07:19:20 CEST 2021

RAM 16G či 32G pro spuštění a základního zobrazení nemá zásadní vliv.
Pro další zpracování asi ano. Aspoň tak to vidím na mezi desktopy a
notasi. Dle porovnání jsem usoudil na SSD s cache a řadičem a bez něho.
Dále nejspíše bude rozdíl v tom, že mobilní i7 nebo třeba to samé jako
i3 v desktopu.

Jirka