Chyba optimalizace, nebo moje?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Duben 21 02:41:35 CEST 2021

Ano. Na osciloskopu po stisku zmizí test 500 Hz a při zapauzování se program nachází ve funkci cekej, hodnota parametru dle očekávání stovky, ale ms je stále 0. A takto zhavaruje každé použití funkce cekej s jiným parametrem než 0.

Stejná konstrukce mi nikdy nezlobila, ale v té čekací funkci bylo vždy víc věcí, které se při té příležitosti mají dělat. Když se mezi while a cli dá nop, začne to fungovat.

Tato série úloh je věnována správnému časování s použitím periodického přerušení, korektní práce s tlačítky byla před tím. I s ukázkou, co dělá osciloskop za 11 tisíc, který to tam nemá dobře:-) Ale tady to tím nechci komplikovat a kupodivu to nezlobí a nezlobilo ani v nepřerušovací variantě se zaplou opt.

PH

Od: Miroslav Šinko
Odesláno:středa 21. dubna 2021 1:10
Komu: HW-news
Předmět: Re: Chyba optimalizace, nebo moje?

Viete isto, ze vam to zatuhne tam, kde ste dali ten komentar?
Mne sa nezda, ako zistujete stlacenie tlacitka. To by ste museli mat
bezzakmitove. Mozno (fakt mozno) neoptimalizovany kod je pomalsi a tie
zakmity nestihne pochytat.
Skuste si urobit skutocne bezzakmitove tlacitko - RS klopny obvod z 2
hradiel 7400 a tlacitko s prepinacim kontaktom.

No, alebo vo funkcii cekejNaTl dajte do cakania namiesto oboch nul aspon
par ms.

miro