Re: IPC-1 usmažila baterky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Duben 20 23:52:44 CEST 2021

http://ok1mhk.blogspot.com/2021/03/oprava-nabijecky-voltcraft-ipc-1.html

ty elyty ven a nové , jak  nabíječce, tak v adaptéru. Neměřit a rovnou
vyměnit.
Ony se chovají za studena OK, jak se nabíječka ohřeje, kapacita jde do
kytek.. :-)

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

út 20. 4. 2021 v 23:25 odesílatel Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com>