Re: IPC-1 usmažila baterky

Josef Zeman jozem na volny.cz
Úterý Duben 20 23:40:40 CEST 2021

Zdravím

Tuhle nabíječku mám dlouhá léta. Před časem začala nabíjet podezřele. Články se nabily, ale dost topily. Nedělal jsem velká měření a rozházel zdroj. Při zátěži pila jako hrom, což určitě nesvědčilo řídícím obvodům. Po výměně elytů zase šlape, ale úplnou důvěru v ní nemám.  V mnohém ji nahradila LiitoKala Lii-500. Nemohu si ji vynachválit.

Zeman