OT: Arduino ATMEGA s USB - programovani

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Duben 20 16:09:08 CEST 2021

dobrý den,
i kdy už je tady Arduino tak trochu na black listu, dovolím si ještě jednu
otázku:   Koupil jsem z Číny destičky , na kterých je obvod ATMEGA32U4 ,
což je obvod s integrovaným USB driverem.
V Arduino IDE se to hlásí jako Leonardo, na destičce je napsáno Pro Micro.
Bohužel se mi nedaří do něj nic naprogramovat. Zkouším různé konfigurace
programátorů a desek, mám několik Arduino IDe od verze 1.6 po 2.0., ale
nic. Na desce není ani Reset tlačítko, které někdy pomáhalo programování
rozjet. Hledám na webu, nějaké odkazy tam jsou ,ale většinou velmi staré a
nic zatím nefunguje.  IDE píše, že programátor neodpovídá.
Nemáte náhodou někdo nějaký tip, jak postupovat ?
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW