Notebook pro CAD

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Duben 20 13:29:20 CEST 2021

 20.4.2021, 13:07:33

Vetšina možná preferuje NB, ale všichni určitě ne. ;-)
Kde mám stůl, tam se snažím mít klasické PC, i když většinou
v nějaké menší krabici.
NB  mám na cesty, do auta, popř. když je nutné mít oddělení
od sítě.
Určitě bych mohl stávající desktop nahradit dock station +
NB, a výkonově bych si i polepšil, neb ten destop je už
letitej, ale přišel bych tím o podstatnou část
rozšířitelnosti a i spolehlivost by IMHO hodně klesla (NB se
hůř chladí, je vystaven otřesům, 1 zařízení místo 2 ).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz