Problem s SSD pod linuxem

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Duben 20 13:21:01 CEST 2021

Píšete, že jste tam leta provozoval WinXP. Ty neumí trim takže ten disk
mohl klidně odejít (ještě k tomu takova super značka KingSpec...) a teď se
to všechno mohlo seběhnout a chcípnul. Se divím, že vam pri používání WinXP
neodešel dříve... Jinak viděl jsem 2.5 PATA SSD určeny jako prima náhrada
klasického disku a ten uměl trim nezávisle na OS ("měl ho v sobe") takže se
dal použít kdekoliv. Ale tohle asi nebude ten případ.