Re: Čidlo tlaku SM5882 - vyřešeno

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pondělí Duben 19 20:34:10 CEST 2021

Dobrý večer,

tak myčka je zřejmě opravena. Místo čidla jsem zapojil potenciometr a
zkoušel ŘJ vnutit nějaké hodnoty, ale bez výsledku - pořád to hlásilo
stejnou chybu. Všimnul jsem si ale, že napětí na běžci potenciometru je
nějak nestabilní. +5 V i zem byly OK, jen ten běžec (vstup do ŘJ) lítal.

Rozebral jsem tedy ŘJ, že se podívám, jak je ten vstup udělaný -
přecejen vstup by napětím na běžci hýbat neměl. Zdály se mi mírně
povysunuté piny na konektoru čidla - plast seděl na doraz, ale piny
trochu nezvykle přesahovaly. Pořádně jsem je prohýbal, dotlačil a ...
myčka se rozjela.

Vodu napustila naprosto přesně, takže ten SM5882 má nulu posunutou
opravdu na 0,95 V, nikoli 2,5.

JMN