Notebook pro CAD

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pondělí Duben 19 19:59:14 CEST 2021

Zdravím,

čím víc výkonu tím líp. Ovšem nový i5+Nvm disk je pro notebook taková
vyrovnaná sestava. i7 v notebooku bude zaostávat za destkop s novým i3,
SSD Nvm s cache a běžnou kancelářkou grafikou. Ono se to v tom notebooku
nedá vše rozumně uchladit a ani třeba tam nebudete chtít dávat SSD s
cache řadíčem, protože to bere waty a ještě hřeje ... .

Chápu, že podle testů a všeho ostatního to chce výkon, všchni máte
pravdu, jen jsem přispěl svým názorem/zkušeností.

Jirka