RE: OT (bohuzel neni elektricke, ale poucne/vesele): Závada myčky - to bych nenasel

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Duben 19 19:08:14 CEST 2021

Ale on to asi hladat nemusel lebo ma pravdepodobne takychto oprav viac...

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jaroslav Meduna
Sent: Monday, April 19, 2021 4:09 PM
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT (bohuzel neni elektricke, ale poucne/vesele): Závada myčky - to bych nenasel

Kdyz tu resime zavady mycek, tak pridam jednu aktualni, trochu veselou.
Cca 2 roky stary kus mycky, denne v provozu.
Objevila se pod ni louzicka.
Podrobny vyzkum, odkud to tece a nic nenalezeno.
Navsteva znackoveho servisaka = vymena plastove vrtule s tryskama za cca 1kkc (cena nd+prace+cesta). Voda se dostavala ven zkrz prasklou vrtuli (slepene dva dily, ktere se odlepily a pak mezi nimi strikala voda do strany misto nahoru/dulu -> strikani bylo tak silne, ze prostriklo gumovym tesnenim ve dvirkach).

Objektivne se priznam, ze to bych nenasel ...