Notebook pro CAD

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pondělí Duben 19 15:24:59 CEST 2021

Nevim jak to mate s penezi, ale ja bych se asi spise podival na neco z rady Legion

Treba Lenovo Legion 5-17ACH6H je jeste za rozumnejsi cenu a ma v zakladu 16GB Ram a IPS panel 300nits je tak minimum co u nb chci

Jenom bacha je bez operacniho systemu.

J.V.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ok2mtm
Sent: pondělí 19. dubna 2021 7:05
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Notebook pro CAD

I když ho bude používat s velkým monitorem, tak bych zvážil LCD v notebooku s lepším rozlišením. Ono se často dělá na dvou LCD zaráz, a pokud to někam vezme, do školy, tak druhý monitor mít nebude. Já léta používám 17" Dell precision nejdříve M90, potom M6600 a teď M6800 (pro porovnání konfigurace).

Druhá vě 16GB RAM  a SSD disk bych dnes bral jako nutnost.

Tomáš OK2MTM