Re: Závada myčky BOSH SMI59M25EU - závěr

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Duben 19 15:13:47 CEST 2021

Na nových myčkách je zevnitř vany pod "dvířky" taková izolovaná podkova z plechu, a na ní se měří oproti bubnu odpor. I na laických fórech si hospodyňky radí že se ta podkova má čistit, protože aviváže na ní mohou zanechat izolační vrstvičku.
Lubor