Notebook pro CAD

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Duben 18 21:05:48 CEST 2021

Bude se vice pouzivat s velkym externim monitorem, takovy studijni
prenositelny stroj na hlavni praci doma.

Co me zajima je ta grafika,  predpokladam, ze je sdilena tak jak u
Intelu a zavisi na velikosti RAM,tento NB ma 8GB, ale ma jeste jeden
volny slot, takze bych jeste dokoupil dalsich 8GB. Respektive pisou ze
ma jeden slot, nicmene pri zkouknuti videa pri upgradu  ma 8GB napevno a
jeden slot pro rozsireni.

Jde mi o to, zda ta grafika je dostatecna, nemohu k tomu dohledat neco
vice a NB s GEforce za dvojnasobek se mi porizovat zase nechce.

Da se pak v systemu pridelit velikost RAM pro tuto grafiku ?

Ma nekdo zkusenosti s touto konfiguraci pro solidworks a jine CAD ?

Diky

Libor