Re: OT: Perverzna zabava na piatok

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Sobota Duben 17 16:30:04 CEST 2021

Zdravím , sice jsem to ještě nedočet ale ten tetrodový zesilovač s tím odporem je pěkné pokoukáničko.
tetródovýzosilňovačtetródovýzosilňovačtetródovýzosilňova
retro http://visualprog.cz

> Od: "balu" <balu na k-net.fr>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 16.04.2021 08:07
> Předmět: OT: Perverzna zabava na piatok

Zdravim osadenstvo,
nová doba prináša nové, doteraz nevídané zážitky a úchylné spôsoby zábavy. Všetky obhajoby sú verejné, ale v súčasnej situácii sa to verejne so všetkým čo k tomu patrí robiť nedá (chlebíčky, zvoniace telefóny, neskoré príchody). Takže habilitačná prednáška aj obhajoba mojej habilitačnej práce sa koná v online priestore a bude naživo prenášaná cez internet presne o týždeň, v piatok 23.4. o 10:00.
V decembri sa niekto pýtal, či sa z toho bude robiť záznam... Dá sa priamo zúčastniť. Pripojiť sa dá buď cez MS Teams, tam sa dá aj komunikovať a pýtať otázky. Linka bude zverejnená onedlho tu
https://www.fei.stuba.sk/sk/veda-a-vyskum/habilitacie-a-inauguracie/ing.-daniel-valuch-phd..html?page_id=5557 <https://www.fei.stuba.sk/sk/veda-a-vyskum/habilitacie-a-inauguracie/ing.-daniel-valuch-phd..html?page_id=5557> prepošlem do konferencie v priebehu týždňa.
Celý ten cirkus sa bude prenášať naživo cez YouToube, kto chce len sledovať, alebo Teams cez web mu nefunguje https://youtu.be/8lnsXHBZjmc <https://youtu.be/8lnsXHBZjmc>
Som zvedavý na ten youtubový kanál, v pravom stĺpci je chat, asi sa bude dať tiež poslať otázka.
Vybrané podklady (práca, kritériá a posudky) v jednom pdf dokumente (100 MB) sú tu https://cernbox.cern.ch/index.php/s/G8TjROVqWeEaP0G <https://cernbox.cern.ch/index.php/s/G8TjROVqWeEaP0G>
Už som si vytvoril adresár na disku s názvom "prezentacia" a učím sa uviazať kravatu. 90% prípravy hotovej :-)
b.