Starlink /satelitni internet

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Duben 17 10:25:35 CEST 2021

Dobrý den

Před lety jsem nějakou dobu satelitní internet používal. Bylo to tuším
od firmy Insat. Na střeše jsem měl parabolu, v ohnisku konvertor pro
uplink i downlink. Fungovalo to poměrně dobře, rychlost na tu dobu spíš
průměrná. Mělo to dost dlouhou odezvu kvůli vzdálenosti družice. Hlavní
problém byl omezený objem dat a s tím související cena, takže jakmile
přišlo LTE, tak jsem to zrušil. Parabolu i konvertor mám ještě na půdě.

S.P.