OT: digitalizacia napreduje alebo digitalna "dividenda"

Sobota Duben 17 00:37:51 CEST 2021

Jajvajvaj, a co moje 3310 a E60? Spolehlivé, svému účelu plně vyhovují, baterka
vydrží řádově víc než chytrým pádlům, ale teď jako konec? :-(((

Ten Erfurt, to jako že předělání jednoho automatu je za 22k€ ? To je jak u nás!

D.O.