Re: Čidlo tlaku SM5882

Pátek Duben 16 20:18:18 CEST 2021

dobrý den,

nesledoval jsem to od začátku, tak vám třeba poradím, co už jste
zkoušel. Když mi u myčky nechodilo snímání hladiny, byl to vždycky
problém s ucpanou hadičkou k čidlu. Je až s podivem, jaký bordel se v
myčce usazuje a jak ty hadičky dokáže zalepit. Pak tam taky byly
trubičky mezi různými místy ve vaně navzájem oddělenými různýma
výstupkama, jejich význam jsem nechápal, ale taky byly ucpané. Takže
rozdělat co jde, vymýt. Sundat hadičku z čidla a profouknout nejlíp
nějakým kompresorkem.

Anděl