BIOS ROM checksum error

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Duben 16 14:19:15 CEST 2021

> Tady pisi cosi o 15kohm a proudu 0.19mA a 2x denne tam připojí 400ohm... Treba zátěž 1mA postačuje pro měření?

Myslim, ze 1mA je az moc.. Ty pisu Standard discharge current 0.4mA
(ine datasheety, ako napr. ten panasonic, uvadzaju 0.2mA) a max.
continuous 3mA.
https://www.renata.com/fileadmin/downloads/techinfo/Renata_3V_Lithium_engineering_specs.pdf

My sme kedysi vo firme dost trapili CR2450 vramci overovania
technologie. V nasom typickom pouziti boli aj pulzy >20mA. Napriek
tomu sme mali teoretikmi teoreticky vypocitanu zivotnost cca 1 rok.
Pri nasich testoch vydrzala max par dni :)
Overenie nedopadlo.. a nielen kvoli baterke. Ale to je iny pribeh :)
miro