OT Budme radi za HWnews

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Duben 16 13:00:46 CEST 2021

Na FB v " SVOBODNÉ FÓRUM O ELEKTRONICE" ?
Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Thursday, April 15, 2021 9:09 PM
To: HW-news
Subject: OT Budme radi za HWnews

Zdravim,

jen takovy povzdech....obcas si tu nekdo povzdechne jak je to s kvalitou
elektrovzdelani.
Ani nechtejte vedet co se deje na ruznych FB forech. Je to naprosto
priserny...

Ted cerstve....dotaz jak snizit ztraty na usmernovacim mustku se zatezi
24V/6.3A...

Absolvent stredni elektroskoly zamestnany v ON Semi naprosto vazne
navrhuje usmernit jednocestne a zvysit filtraci....s tim, ze se tim
snizi ztraty na 1/4 a celou debatu se mnou (kdy jsem mu to cele
vysvetlil) zakonci:

"nevysvetlil,protoze te neni zcela pravda. Narust ztrat na diode diky
zvyseni odporu prechodu neni liearni prvorade je napeti prechodu,ktere
se taky nezvysuje linearne s narustem proudu.Tim tuto debatu koncim.
Nemusim mit posledni slovo mi staci,kdyz mam pravdu."

Tohle se tam deje prakticky v kazdem trivialnim dotazu....

dalsi z reakci namatkou:

  pri tomto odbere by som skôr riešil filtráciu, harmonické. Tu vidím
6,3V namiesto 6,3A. ? Aký výsledok asi by ste očakával namiesto klasika
Grecak.

RV