OT Budme radi za HWnews

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Duben 16 06:38:46 CEST 2021

To všechno chapu... a v podstatě lidi co neco vystudujou a pak to nedelaji
nebo se realizuji v oboru jinak jsou normální

tohle ale jsou lidi aktivně prihlaseny do elekro skupiny a tam siri sva
moudra a pravdy... ty lidi maji elektroniku jako konicka nebo zamestnani

ty diskuze jsou fakt des....pred cca 4 dny jsem resil s x lidma od "fochu",
ze neni vhodné trafa zapinat ssrkem co spinaji v nule, ze to problém jen
zhoršuje.... bez sance... ze to za 50 let praxe slysi prvne v životě a
nějaké grafy a realna měření... nezajem... závěr, ze si o me x lidí mysli
ze jsem asi pako.... kdyz 40 diskutujicich indukcnosti spina zásadně v nule

RV