Re: OT: nádoba -čím slepit

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 15 18:17:31 CEST 2021

A co to udělat úplně jinak?
Ta nádržka asi končí nějakým výstupním čulibrkem, který je pak po vložení
zřejmě těsněný nějakým O-kroužkem nebo čím.
Tak to vzít z té původní nádržky nebo udělat jen maketu toho vyústění.
Na to napojit
třeba pěkně měkkou silikonovou hadičku, a napojit to například na
2-litrovou PETku.
PETku pak strčit za kávovar (dostatečně vysoko) a je vymalované.

Když jsem tu psal o slepení té nádržky z deskového materiálu (plexi na
laseru, PS
nebo PC na frézce a podobně), tak by se dal tvar udělat velmi jednoduchý.
Nekopírovat veškere nuance té původní nádržky, ale udělat o něco menší nádrž
tvaru hranolu, a tu jen volně vložit do původní nádržky. A napojit jenom ten
čulibrk jako odtok.

PL