Re: Nabídka práce, brigády, práce z domova

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Duben 15 15:01:00 CEST 2021

Děkuji všem za nabídky a vše předávám člověku co o tom rozhoduje.
Hezký den všem.
Věřte mi, rád bych to dělal sám ale časově to při mojí práci nejde.
Slíbit a nestihnout tak to už mám za sebou hodně dávno.
J. Polívka