OT: Poslani baliku

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Duben 15 09:43:34 CEST 2021

Přiznám se, že používám Firefox a ten server v něm stále neběží, spustil
jsem Chromium a tam běží, takže odvolávám, co jsem tvrdil o tom serveru.
Zvláštní je, že to neběží ani po restartu toho Firefoxu. V konzole se
objevilo pár zpráv o sušenkách:

S cookie „TS01001f20“ ze serveru „http://www.ceskaposta.cz/index“ bude
brzy nakládáno jako s cookies z jiného serveru, protože se neshoduje
schéma. index <http://www.ceskaposta.cz/index>

S cookie „TS01592e2e“ ze serveru „http://www.ceskaposta.cz/index“ bude
brzy nakládáno jako s cookies z jiného serveru, protože se neshoduje
schéma. index <http://www.ceskaposta.cz/index>
S cookie „f5avr1909868748aaaaaaaaaaaaaaaa“ ze serveru
„http://www.ceskaposta.cz/index“ bude brzy nakládáno jako s cookies z
jiného serveru, protože se neshoduje schéma. index
<http://www.ceskaposta.cz/index>
S cookie „f5avr0093747003aaaaaaaaaaaaaaaa“ ze serveru
S cookie „TS4f802262027“ ze serveru „http://www.ceskaposta.cz/index“
[...]

, ale netuším, jestli to má souvislost.

Co se týče situace, tak opravdu netuším a jako zákazníka mě to ani
nezajímá, neboť s ní těžko dokážu něco udělat - popsal jsem obecnou user
experience, která je (nejen) dle mého názoru špatná.

Pavel Brychta