OT: Poslani baliku

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Čtvrtek Duben 15 09:10:12 CEST 2021

Teď už to ČP vylepšila tak, že neběží ani jejich server - cpost.cz /
http://www.ceskaposta.cz/index se asi před půl hodinou odmlčel... Já
bych si zase přál, aby spolu začaly komunikovat týmy ČP, které tvoří
mobilní aplikaci a webovou aplikaci, protože přepisovat čísla zásilek,
které jsem zadal do webu také do mobilní appky mi přijde jako poněkud
nelogické řešení.

Pavel Brychta