OT: Poslani baliku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Duben 15 09:10:06 CEST 2021

Ona obecně skutečná implementace trackingu je výsadou pouze několika nejlepších a nejdražších kurýrních společností. Ostatní mají IMHO tracking zaveden jen marketingově, to znamená marketingové oddělení rozkáže: "my také musíme mít tracking", tak ho "zavedou", ale už ho fakticky neimplementují.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jindrich Fucik
Sent: Thursday, April 15, 2021 9:03 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: Poslani baliku

Tak ani ty jsi se trefil (a já ti tak věřil).
Hlavní finta je v tom, že Česká pošta není schopná naskenovat vlastní zásilku když jí procesí. Pochopitelně není schopna ani integrovat informace s partnerskou poštou, která dělá doručení na druhé straně.
Takže se musíš podívat do 17track, aby jsi zjistil, kde je zásilka.