Re: OT: nádoba -čím slepit

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 14 23:15:16 CEST 2021

Já nejsem tiskař. Takže to znám jen jako teorii.
Ale jsou minimálně 2 možnosti, jak prolínání zabránit:
- pobyt v (nejlépe horkých) rozpouštědlových parách, které slijou povrch
- dodatečné tepelné zpracování v práškovém materiálu

Tím zpracováním v prášku (používá se jemně namletá sůl) prý pak dosahuje
ten objekt mnohem lepších vlastností. Jak mechanické odolnosti, tak
i nepropustnosti. Prostě se z toho stane výrobek téměř na úrovni výlisku
ze vstřikolisu.

PL