Re: OT: nádoba -čím slepit

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 14 20:44:46 CEST 2021

Já bych ty stěny obkreslil, nechal z plexi vypálit na laseru a slepil do
stejné nové nádoby.

Případně jednoduchou variantu: tenký plochý PET (blistr), z toho
nastříhat tvar těch stěn a plošně to zevnitř k těm stěnám nalepit. Třeba
Uhuporem nebo nakonec skoro čímkoli.

Pokud by to nemuselo být průhledné, tak místo plexi nebo PETu třeba 2mm
polystyrén. Ten se dobře opracovává (frézování, řezání) a výborně se
lepí toluenem.

PL