Re: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 14 17:55:43 CEST 2021

Ona obecně trocha Jaru myje líp.
Samozřejmě vím, že se to prý nemá dělat. No ale já právě rád dělám
(nebo aspoň zkouším) věci, které se prý dělat nemají.

Takže do každého mytí dám na tabletu trochu Jaru. Kdysi jsem začínal
s pár kapkami, dneska už se s tím zas tak nemazlím a dám tam víc.
Nemám to změřené, ale bude to aspoň 1-2 cm3.
A pak už používám na plnou myčku jenom 1/2 tablety. Je to umyté
dokonale.

Starší myčka Bosch.

Už si taky prodělala závadu - odešel napáječ. Konstruktéři v Boschi
nebudou bůhví co.
Celá elektronika napájená zdrojem 5V. Trafo a lineární stabilizátor.
A to trafo mělo jmenovité napětí 11V.
To fakt někdo vymyslel hlavou. Takže to pak přiměřeně topilo.
Dal jsem tam trafo se jmenovitým napětím 6V. Od té doby všechno
studené a už 5 let myčka myje jako o život.

PL