Stare radio - repase

Středa Duben 14 16:29:33 CEST 2021

Na tom modulu z Hadexu není jediná cívka, jen co je na DPS:

https://www.hadex.cz/img/zbozi/m501b_2.jpg

Z druhé strany nic není, jen tlačítka, displej, jeden elyt a IR senzor.

Zkoušel jsem vyfotit chip, abych přečetl, co je na něm napsáno, ale blbě se
tam dostanu a je to strašně mrňavé, je tam něco jako BPD1414-25A4, na to
google nic nenajde.

P.K.

st 14. 4. 2021 v 10:03 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>