[OT] Rychlost internetu

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Duben 14 12:43:09 CEST 2021

Neměli bychom se divit. Veškerý pokrok lidské společnosti je založen na
dělbě práce.  My, co jsme na ČVUT museli studovat i společenské vědy,
založené na komunistické ideologii, v tom máme jasno...

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

st 14. 4. 2021 v 12:22 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>