ADUM1250 + 1wire

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Duben 14 08:23:46 CEST 2021

Hezký, to už mi přijde trochu moc. Díky všem za reakce. Evidentně to s tím
ADUM musí fungovat. Pohraju si s tím.

Vadí ADUM když propojím obě země? Mám na mysli, když je jedna strana
napájená ze zdroje kde je GND spojeno s PE a na druhou stranu připojím
osciloskop který má GND také propojený s PE ?

Podle mě není důvod aby to něčemu vadilo. Jen po dobu měření nebude
galvanicky oddělené. Nebo jsem ho tím mohl zničit?

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Obchod s elektronikou
https://www.puhy.cz

Připojení k internetu v Chocni a okolí
http://www.puhy.net

út 13. 4. 2021 v 21:40 odesílatel Jaroslav Buchta <