ADUM1250 + 1wire

Ondra ebastlir na seznam.cz
Úterý Duben 13 21:06:17 CEST 2021

Na ty fotky jsem se nedostal.  Mě to dlouhodobě přes ADUM1250 běhá na 15 metrů, na druhém konci je tedy RPi. Napájený ty čidla 10ks mám 5V 3 vodičem a pul lup mam  na obou stranách adum.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Půhoný
Sent: Tuesday, April 13, 2021 8:17 PM
To: HW-news
Subject: ADUM1250 + 1wire

Dobrý večer,

hraju si tady s 1-wire DS18B20. Cílem je galvanicky oddělit 1-wire sběrnici od Atmegy.

Dříve jsem něco zkoušel jen s optočleny, ale fungovalo to jen na velmi malou vzdálenost a bylo to složité.

Nyní jsem vzal ADUM1250 a představoval jsem si, že to bude raz dva. Bohužel ne.

Toto je na noze Atmegy / vstupu ADUM 1250. To je očekávaný průběh 1-wire.

https://photos.app.goo.gl/1m9Q56suTPUaDdpu7

Na druhé straně najdu jen šum.

Mají tyto obvody nějaká tajná specifika? Proč mi to nefunguje?

Zapojeno to mám takto:

https://photos.app.goo.gl/w7XiQHF99VnvDRxW6

Když odstraním ADUM a DS18B20 připojím normálně na AVR, tak to měří.

Něco jsem našel tady, asi to někomu funguje.

https://serwis.avt.pl/manuals/AVT3228.pdf

Díky za nápady.

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Obchod s elektronikou