Re: Česká pošta API

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Duben 13 20:31:51 CEST 2021

Ktere API mate konkretne na mysli? na jake URL sedi? jaka to je sluzba CP?

Treba jen pro Hybridni postu, kterou mam konkretne ja v pravomoci
(support a vyvoj), mame tech API nekolik...

Jinak CP ted prochazi modernizaci centralnich datovych center a
pripojovacich uzlu do internetu...jsou na to ale vypsana servisni
okna...pokud to neni havarijni stav tak to samozrejme nesmi mit dopad na
dostupnost.

Pokud budu presne vedet o jakou sluzbu se jedna muzu se kouknout do
panelu dohledu.

RV

P.S. Jak to API pouzivate ...vzdyt musite mit nejakou dokumentaci, ne?
Tam nejsou navratove chybove kody?