Napatim riadeny zdroj prudu

Richard Kaličiak hw.kaliciak na fn.de
Úterý Duben 13 14:45:44 CEST 2021

Ahoj Balu,

ja si zase pamätam, ze som videl zapojenie s OZ (nieco podobne ako
telefon), kde signal IN a OUT boli oddelene a prenasalo sa to po jednej
linke obojsmerne. Teda, ze signal z INPUT A sa preniesol na OUTPUT B ale
nie na OUTPUT A. Asi takto:

             +------+ obojsmerna  +-------+
 A INPUT  -->|      |   linka     |       |---> OUTPUT B
 A OUTPUT <--|      |             |       |<--- INPUT B

Tiez to bolo niekde v nejakej knizke o analogovej technike, co som ju
mal v rukach v univerzitnej kniznici.

Nevies nahodou, ako sa to vola a ako je to zapojene?

Riso.