Zamrzani Chrome

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Pondělí Duben 12 12:30:33 CEST 2021

Zdravím,
pozoruji podobné chování a začalo to asi tak někdy před měsícem. Když se
vrátím k počítači, je Chrome zamrzlý, respektive je zamrzlá aktivní karta a
musím překliknout na jinou. Pak už je vše v pořádku, obživne i ta původní
zamrzlá karta. W10 a aktuální Chrome.

Pavel

 ---------- Původní e-mail ----------
Od: Admin HWnews <hwnews na cncnet.info>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 4. 2021 12:14:49
Předmět: Zamrzani Chrome
"Zdravim,

neregistrujete nekdo nejake problemy s prohlizecem Chrome? Problem muze
byt cca mesic zpet.

Stava se to hlavne kdyz na nejakou dobu odejdu od PC a po prichodu se to
nejdriv chova jak kdyby nebyl dostupny internet a pak uz ani prohlizec
nereague.

Zda se mi, ze jsem nekde pochytil, ze do Chrome nedavno zabudovali
nejake uspavani nepouzivanych karet/tabu a skoro bych si tipnul, ze to
spolu nejak koreluje.

Navic nedavno mi neco podobneho reportovala i moje mama, kde se ji deje
uplne to same.

Chrome je v posledni verzi a W10 aktualni.

RV