Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Pondělí Duben 12 09:41:25 CEST 2021

Kryt pod autem mám, sundávám ho běžně při výměně oleje, je to asi 8 šroubů.
Je to sice 17 let staré auto, ale že by nová auta měla o tolik horší
přístup? Samozřejmě to neřeší, jak se dostat zespodu k baterii, která je
shora, to je úkol pro Saxanu.

Rozbíjení okna je i jeden z postupů při zabouchnutých klíčích. "Zavolej do
autoskel a zeptej se, které okno je nejlevnější." ;-)

P.K.