OT: laser

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 11 20:36:53 CEST 2021

Předpokládám, že těch 600 mm/s je ve skutečnosti 600 mm/min (tj. F600).
Tak při rychlosti F600 a s laserem pod 2W mi přijde propálení běžného
bílého kancelářského papíru na 1 průchod jako až skoro nečekaně dobrý
výsledek.

Netuším, jaké s tím máte záměry. Ale pokud byste to chtěl využívat
trochu intenzivněji, tak by skoro nebylo špatné mít možnost na nějakém
jednom velkém konektoru odpojit původní řízení a připojit tam GRBL (tj.
třeba Arduino Nano) a na něm laserový SW.

PL