RE: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Duben 11 15:40:32 CEST 2021

No oni nemusej umřít. Stačí „Švagr sousedky to měl, ležel 3 tejdny a říkal, že to bylo horší než bejt přejete autem. Pamatuješ toho chlápka, co ho přejeli před obchoďákem? To je on.“.

PH

Od: Petr Labaj
Ten efekt možná trochu nějaký bude, ale zase asi ne moc silný.
Přece jen i v těch silně nakažených oblastech je těch smrťáků něco kolem
1-2 promile. A jak velkou komunitu průměrný člověk osobně zná?
Takže to většinou člověk nemá z osobní zkušenosti, ale spíš z TV nebo
nějakých sociálních sítí. A tam se třeba na kraje zas tak moc nehraje.

PL