RE: Vrták pro M3 do PCB

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Duben 11 11:34:58 CEST 2021

Cože? No tak si kup jeden tady:

https://s.click.aliexpress.com/e/_AroofS

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Sunday, April 11, 2021 10:53 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Vrták pro M3 do PCB

Nevím zda se s tím dá vrtat i na normalni vrtacce ve stojánku. Třeba zda díra "neujede", když to nemá klasickou špičku. Ano dolar za kus není moc, ale já jich nepotřebuju 5. Už takto mám plný šuplík věci, kterých jsem musel koupit "vagón" kvuli jednomu kusu, možná je už nikdy nepouziji a akorát to zabírá místo už v tak malém bytě. Ano ty zbylé 3 vrtáčky se v supliku ztratí, ale místo $3 navíc mohu koupit třeba flux, který také potřebuji.

MG