Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Neděle Duben 11 09:30:53 CEST 2021

Nemůžete nařídit homeoffice a sám si dělat co chcete. V oborech, kde
jsou lidi zavřený třeba rok a ostatní si dělají co chtějí, tak
samozřejmě toho mají dost. Nedávné vyjádření "Dlouhého", že průmyslová
komora nemůže on-line školit a IT to takty jede přes rok... .

Nebo současné přetěžování školství. Byl jsem vždy pro zvednou učitelům
plat, ale dnes to co vidím v TV a ta arogance tj. naplánovat termín
otevření bez ohledu na to co bude a vyjádření v TV některých učitelů...
. Nemohu brát všechny do jednoho, ale celkově ten obor a že by měla být
nějaká sebereflexe hodně upadl.

Nebo lékaři, sestry klobouk dolů, to co dělají. Na druhou stranu byli
schopni stávkovat za mzdy a to několikrát. O viru celý ten obor ví
mnohonásobně víc, ale aby byl schopen stávkovat, k tomu nedošel. Pořád
jsou peníze víc než lidi.

Omlouvám se, nechci se někoho osobně dotknou je spoustu vyjímek, ale
takto dnes školství a zdravotnictví vnímám.

Jirka