RE: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Neděle Duben 11 00:20:19 CEST 2021

Myje špatně ve všech patrech? V myčce je 3 nebo 4 cestlý ventil, který přepíná proud vody na jednotlivé ramena.
Když nepustí na prostřední tak se špatně rozpustí tableta protože ta padá do přihrádky koše a je ostřikovaná prostředním ramenem

Řešil jsem podobný problém s jinou myčkou, nemyla, dole zůstávala voda a byl to tento díl. Byl jen ochozený a točil se moc pomalu. Myčka pak nedojela správně program, protože čekala na jeho přestavení.

Pavel

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of DeeJay
Sent: Samstag, 10. April 2021 23:55
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

Myslím, že zbývající voda po mytí je důsledkem nějaké závady, protože myčka i špatně myje, někdy nerozpustí tabletu, nechává skvrny na skle a špatně nebo vůbec nesuší. Každopádně nevypisuje žádnou chybu.
Původně jsem myslel, že nevypustí v průběhy mytí špinavou vodu, ale když jsem ji nechal cákat do kýblu, tak jsem po každém vypouštění otevíral dvířka a kontroloval jak to vypadá. Pročištění jakoby trochu na chvilku pomohlo, ale spíš je to chvíli tak a chvíli onak.
Myčka je poměrně jednoduchý spotřebič, ovšem špatně se diagnostikuje, no sere mě to ☺

Jara