Re: Transil pod trvalou zátěží

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 10 23:31:55 CEST 2021

 10.4.2021, 23:13:05

Snažím se, vám naznačit, že transil není žádná tajemná
součástka, podléhající vlivu mesíce v úplňku a elektronů
z atomové elektrárny, ale běžnej polovodič.
Nevím jaký máte ds, je mám od "diodes" a tam je ten puls
definovanej 8ms. To je pro každej normální polovodič, z
elektrického pohledu v podstatě dc. Tepelně to je samozřejmě
něco jiného, proto je tam definován trvalý ztrátový výkon
5W.
No a pokud mě a jiným, kteří psali v podstatě totéž, stále
nevěříte, tak tam dejte "skutečnou katalogovou zenerku",
která má ty ss parametry definovány v ds, třeba Z3SMC12.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz