Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Duben 10 19:10:26 CEST 2021

Trochu to přiblížím. I v západních super-hyper fabrikách se občas nějaká ta
várka vakcíny nepovede a vylijou to do kanálu.
Jste si jist, že v ruské, nějakým oligarchou vlastněné fabrice se něco
vylije?
Přikládám malý obrázek, je to z nové Lady v ruském autosalóně, ta špína
kolem písma je lepidlo.
Karel