Re: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Sobota Duben 10 18:33:16 CEST 2021

Jste asi první člověk o kterém slyším, že by se nechal naočkovat ruskou
vakcínou.
Pokud při očkování zjistím, že ve stříkačce mají sputnik, tak očkování
odmítnu.
Důvody tu sdělovat  nebudu, Ruskem se zabývám delší dobu a těch důvodů je
strašně moc.
Karel