Re: Trochu OT:Vykradená drobná zásilka z Ali na ČP

debebe na email.cz debebe na email.cz
Sobota Duben 10 18:06:35 CEST 2021

Ad:
> --------- Původní e-mail ----------
> Od: Martin Vancl <tux.martin na gmail.com>
>
> Já jsem asi dva roky zpátky napsal po problému s doručováním v Jičíně jen info dotaz na email Pošty, slovo stížnost jsem tam nikde nepoužil. Asi 2-3 týdny se nic nedělo a pak přišla odpověď, že daného zaměstnance vyhodili. Prý si na něj stěžovalo víc lidí.
>
> Martin Vancl

No, ono to asi tak nevyznělo, ale neměl jsem na mysli postih doručovatelky.
Jak jsem psal, nikdy s ní nebyl žádný problém (dokonce jsem se s ní kdysi na její podnět/dotaz domluvil na tom, že ty objemnější Ali balíčky, které se nevejdou do schránky, může při slušném počasí prostrčit vraty na zem).
A navíc, tím, že "odgumičkovala" ty obálky, než mi je podala, se vlastně vystavila riziku, že na to hned přijdu, tudíž nepředpokládám, že to "jde za ní".
A ani netuším, jestli si ty zásilky připravují samy nebo na to mají člověka na pobočce.
Ony toho mají holky dost i tak jen s tím doručováním. Za každého počasí, pěšky nebo na kole (často na vlastním) a neobávám se že za slušné peníze.
Spíš mi šlo o nějaký "průvan" na pobočce, a nerad bych ublížil někomu, kdo za tohle nemůže.

No, asi na ni v pondělí počkám a zkusím zjistit víc.

Ď za odpověď.

Ad:
> ---------- Původní e-mail ----------
> Od: Aleš Filip <nostromo na khnet.info>
>
>       A bylo to něco použitelné pro normálního člověka?

Pro "osobu poučenou" jo, byly to takové ty malé magnetické příchytky se závitem na upevnění LED náhrad klasických světelných zdrojů do plochých ("UFO") stropních svítidel (zminěno i v tomm předešlém e-mailu).
Ale pro ni konkrétně asi ne, leda jako magnetky na lednici.

DeBeBe