RE: OT Jak předpokládáte další křivku COVIDU ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Sobota Duben 10 17:12:51 CEST 2021

Ano. Před rokem nechali zavřít nákupní centra, kam se sjížděj lidi z širého okolí. A to byl jeden z důvodů, proč měla ČR vzorové výsledky. Na podzim vymejšleli, jak právě NC nezavřít a jak to dopadlo…

Zavřít všechno kde je hodně lidí a velká spádová oblast je základ.

PH

Od: Jindroush
Obchody se prece nezaviraly, ze se tam nakazite, ale prave kvuli omezeni
mobility. Tj. nikam nelezete - nikde se nenakazite.
Samozrejme ze to bylo napul, takze nahovno - mely byt narizene
homeoffice, kde je to mozne, plus melo byt odfurt testovani ve fabrikach
a skolach. O tom, ze fabriky mely delit vyrobu na tymy tak, aby se
nepotkavali, to je dalsi, co se neudelalo. Ze mela byt placena karantena
tak, aby nemela ekonomicky dopad, to je dalsi vec - jinak samozrejme
lidi nehlasili kontakty, takze se rozpadlo trasovani (dlouhodobe
podcenene), coz opet prispelo k tomu, ze i informace o stavu epidemie se
zredily a znepresnily. Ze po prijezdu z "fujzahranici" mely byt narizene
karanteny, to se taky neudelalo.

Takze ne - nezavreli toho moc, ale malo a spatne. Tahle statni sprava je
velka, draha a napicu.
J.