skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ? nejakej figl v prezentaci cisel ?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Duben 10 14:39:01 CEST 2021

Všechno má své nevýhody. rozjezd benzínové sekačky po zimě, kvůli
zkondenzované vodě, bývá horor, u elektrické taháte kabel, který se snadno
přesekne, u bateriové zase sebou taháte těžké akumulátory, navíc s tím, že
kapacita dojde když to nejmíń potřebujete.   Nejlepší je nemít žádnou
zahradu..

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

so 10. 4. 2021 v 14:32 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>