skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ? nejakej figl v prezentaci cisel ?

AZE aze na seznam.cz
Sobota Duben 10 13:35:41 CEST 2021

Hecht = Číňan. Asi 4Ah PMPO.
aze

-----Původní zpráva-----
From: ajtservis
Sent: Saturday, April 10, 2021 12:31 PM
To: hw konfera
Subject: skutecna kapacita akupacku 40V/4Ah osazena clanky 2000mAh ? nejakej
figl v prezentaci cisel ?

hezky vikend.
zdechnul mi akupack hecht 40V/4Ah, koupenej v cervnu. po plnem poslednim
nabiti, je tam na to cudlik a 4x led, se po 1 - 2 mesici ztratili 3
carky. dobil jsem znova a pak zase kontrola az nekdy a mrtvola. cca 9V,
nabijecka ji uz nebere. pri reklamaci uz prodavac pindal, ze po 6
mesicich pokud to bude spatny "litijum" se to neuznava atd. no vnutil
jsem mu ji. ma to ochranou elektroniku, takze mimo osoupani a zmrznuti
nelze znicit. mam jeste jednu stejnou skoro dvouletou a bez problemu.
tak jsem ji kuchnul a jsou tam clanky samsung 20A/2000mAh.
https://www.abaterie.cz/baterie-samsung-3-6v-2000mah-inr-18650-20r/?gclid=Cj0KCQjwmcWDBhCOARIsALgJ2QddCdkLNXUbI63f2jGxHLzdwZyh4CvD7Mwtpu1aWBxXwj9SvPTm9jgaApQuEALw_wcB
jak muzou na akupack nacmarat 4Ah / 144Wh , kdyz je to evidentne lez ?
nebo to lze nejak omluvit ?
pokud reklamaci neuznaj, tak asi muzu prudit.
skoda, u hechtu se ke me chovali pokazdy pekne a i cena/pridana hodnota
dobra.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.