Re: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

pavel PP pa-vep na atlas.cz
Sobota Duben 10 11:18:51 CEST 2021

Zdar a nějakou chybu to vyhazuje ? U mne, sice jiná Boschka, E22 nebo E21 teď už nevím, stačilo také vše vyčistit a propláchnout
ale po cca 10 letech už to nepomáhalo.
Nakonec se propálil ohřívač, který je součástí čerpadla.
To už jsem nesehnal a tak nezbývalo než koupit novou, z toho jsem usoudil že čerpadlo nějak nestačí a začne se to přehřívat až ohřívač prdne.

Pavel

> Od: "Jan Průha" <jan.pruha na volny.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 10.04.2021 09:51
> Předmět: Re: Závada myčky BOSH SMI59M25EU

A je to opravdu závada?
 Myslím, že některé myčky si nechávají poslední vodu z mytí na první
 oplach pro další mytí.
 Samozřejmě, pokud je myčka zanesená, tak to dělá neplechu.

 JP