Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Duben 9 21:44:19 CEST 2021

A to nemáte páčku, kterou se dá ruční brzda aktivovat/deaktivovat ručně? Já ji mám a když do 5 s po vypnutí motoru odbrzdím, tak mě to poslechne a zůstane odbržděno. Už jenom kvůli průjezdu myčkou to musíte mít nějak podobně.

Jakub Šerých

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Friday, April 9, 2021 9:12 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zalohovany zdroj 12V s PB aku

Dobrý den,

Automatickou převodovku nemám, ale automatickou ruční brzdu. To je podobné. Chcípnu motor, a auto zatáhne ruční brzdu, a nedá se tomu zabránit. Mám v kufru (podle manuálu) nějakou kliku, kterou mám zasunout kamsi do díry vedle řadící páky, a tím tu ruční brzdu odbrzdit. Naštěstí jsem to zatím nepotřeboval :-)

S pozdravem,

--

 Aleš Filip

 Kutná Hora